torsdag den 28. april 2016

Venindebogen: Mig selv

Første side i venindebogen udfylder jeg lige selv. Måske kan jeg lokke mine veninder til at udfylde den senere...

Navn: 

Lise

Kælenavn:

Jeg har gået under navnet Flise-Lise, og Anne Sofie plejer at kalde mig Lis. 

Tøjstil:

Sort, feminint, sort, enkelt, komfortabelt og sort. 

Livret:

Jeg freaking elsker sushi. Og indisk mad. Og slik. 

Yndlingsfarve: 

Selvom næsten alt mit tøj er sort ⬆️⬆️, elsker jeg farver. Særligt grøn og lilla. 

Idol:

Stephen Fry

Fritidsinteresser:

Læse bøger (har ikke en skid tid og overskud til det), ellers gode TV-serier og alt muligt krea (tegne, male, perler, broderi, sy osv) 

Yndlingsdestination:

En delt førsteplads til London og Rom.

Favoritbog:

Min yndlingsforfatter er Margaret Atwood, men jeg kan umuligt vælge kun en bog. Følg mig på Goodreads for anmeldelser etc. 

Yndlingsfilm: 

Jeg er kæmpe fan af Starwars. Jeg blev forelsket da jeg var 9-10 år, og det er still going strong. 

Hvad har du altid med i tasken:

På hverdage er min taske en Fjällräven rygsæk. Den indeholder altid min arbejdscomputer, diverse mapper og bøger med materialer til undervisning, penalhus, vanddunk, madpakke, pung, verdens bedste læbepomade (den lyserøde metaldåse fra Vaseline, som jeg køber i London), hurtige snacks som fx mandler, slik og rosiner (et levn fra da jeg var gravid og havde galopperende kvalme 24/7), et par kilo gamle boner, indkøbssedler og andet crap, mit nøglebundt i pedelstørrelse, iPad, telefon. 

Når afkommet er med har jeg ekstra tøj, bleer, wetwipes og stofbleer i rå mængder. 

Tre ting på en øde ø:

Min familie, min dyne og min ipad

Hvilken sanger/inde beundrer du mest

Freddie Mercury

Dit største ønske: 

På den lange bane: fastansættelse.  På den korte bane: kærestedage, at tage mod til mig til at tage kørekort. 

Hvad sætter du særlig pris på i venindeforhold:

Fjollethed, ærlighed, intelligens og at kunne være stille sammen.

Hvad samler du på:

Bøger, kreaudstyr (man kan ikke få for mange tusser vel?) og sorte leggings. 

Den vildeste oplevelse i dit liv til nu:

At fucking bygge to mennesker inde i min krop. Og presse dem ud af tissekonen. Og lære dem at kende. 



Det er vist blevet tid til at komme til Rom snart igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar