onsdag den 22. oktober 2014

Sjov med lort


Martha har produceret samtlige på det øverste billede. Hun er ekspert i The Log Jammer. Vi kalder den en Footlong, fordi lorten er på størrelse med hendes fod. Prøv lige at forestille dig at skide en lort på størrelse med din egen fod. I et stykke!  Man kan undre sig over hvor meget lort der reelt kan være i et enkelt barn. 
Houdinien har hun også laver mange af. Hov der ligger en lort, hvor kom den fra? For et par dage siden stod hun på skamlen og jeg hev lige, hvad jeg troede var en tisble af, og flump, så lå der en lort på mine tæer. Den var heldigvis ret fast, men det var alligevel ikke på min top ti over behagelige oplevelser. 

På den nederste tegning, husker jeg særligt en episode lige før hendes 1 års fødselsdag hvor hun i den grad lavede en Diaper Activity Center. Yum! 
Full Frontal Poopity er også en hun er i stand til. 

Tak til www.howtobeadad.com for at lave disse, og andre vildt sjove, diagrammer. Tjek den ud, det er en slidesjove blog. Det er også dem der står bag det utrolig præcise diagram med hvordan det er at dele dobbeltsengen med en baby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar