tirsdag den 31. december 2013

So many books, so little time

Jeg havde sat mig som mål at jeg skulle læse 40 romaner i 2013. Gad vist om jeg har nået det? Goodreads appen kan give mig svar....

1.Kevin Brockmeier: The brief history og The dead
2. Kate Atkinson: started early took my dog
3. Dan Turell: mord i marts
4. Douglas Coupland: Player One
5. Erlend Loe: Stille dage i Mixing Part
6. Stephen Fry: Stephen Fry in America
7. Cormac McCarthy: The Road
8. Ole Lund Kirkegaard: Albert
9. Marian keyes: under The duvet
10. Miriam Toews: a complicated kindness
11. Karen Thompson Walker: The age of miracles
12. Justin cartwright: The promise of happiness
13. John o'Farrell: The man who forgot his wife
14. Martin Glaz Serup: hvis.du.ser.noget.sig.noget
15: Marian Keyes: Further under The duvet
16. Bjarne Reuter: Drengene fra Sankt petri
17: Mitchell Symons: why does earwax taste so gross?
18: Tina Fey: Bossypants
19. Margaret Atwood: Maddaddam
20: Maria Semple: Where'd you go Bernadette?
21: Gillian Flynn: gone girl
22: Mindy Kaling: is everyone hanging out without Me?
23: Scott westerfield: Pretties
24: Scott Westerfield: Specials
25: John Wyndham: The Day of The triffids
26: Helen Fielding: Bridget Jones 3, mad about the boy

Langt under målet, så måske skal jeg bare sætte målet lavere. Så som 30 bøger i 2014? 

Årets bedste var nummer 2, 10, 13, 18, 19, 20, 21 og 26

Årets numsehul var nummer 12. Den fik jeg aldrig læst helt færdig for de. Var så forfærdelig dårligt skrevet og jeg endte bare med at blive pisseirriteret på personerne. Do not read this book! 

2014s første bog er Sissel-Jo Gazans Svalens graf. Jeg var helt vild med hendes første krimi Dinosaurens fjer, så jeg har høje forventninger. Og jeg er ellers slet ikke til krimi, men hun skriver bare så skidelækkert og så drejer bøgerne sig om meget mere end det her mordmysterium. Den første havde masser af naturvidenskab i sig, og det labbede jeg i mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar