mandag den 2. december 2013

Menstruationsstrofer

Helt ærligt, det her er simpelthen for sjovt. Jeg har fulgt Stinestregen i en del år efterhånden, og hun har bare tit nogle striber/tegninger der er så skarpe og sjove at jeg bliver nødt til at dele dem. Her har hun lavet en menstruationssang for ligesom at tage brodden af den der ulogiske skam mange kvinder har over deres månedlige veninde. Ja altså jeg elsker det heller ikke ligefrem, og må indrømme at de 18 måneder jeg var fri pga graviditet og amning var topnice. Men altså ligefrem at synes det er pinligt at købe tamponer? Nej, jeg er ikke 14 år længere. Jeg synes i øvrigt heller ikke det var pinligt dengang. 

Men tjek Stines sang ud. Den kan afsynges på melodien Hakuna Matata: 

Menstruationsstrofer

Gøgleren "hjælper" med at lægge tamponer på plads. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar