søndag den 15. december 2013

Marthas rigtige ønskeseddel

Det er muligt jeg har lavet en hel officiel ønskeseddel for Martha. Sådan en med juniordyne, scooter, tegestaffeli og tøj. Men jeg har fundet Marthas rigtige ønskeseddel. Det hun i virkeligheden allerhelst vil have. 

Fars iPhone. - Intet over, intet ved siden af

Kældernøglerne - jeg elsker at se mor og far løbe rundt som hovedløse høns når jeg har gemt dem i bunden af en pose 

En hel pakke bleer man kan sprede ud over gulvet - for ligesom at inspicere varene

Blespanden fyldt med lortebleer man kan undersøge - en gammel favorit

Mors iPad - bare for at se den tænde og slukke og tænde og slukke og tænde og slukke og tænde og...

Fjernbetjeningen som i en snæver vending også kan fungere som telefon - det er også hyl at mase den ind under sofaen. 

En pakke babyvatpinde man kan sprede ud over sin seng - det elsker jeg at gøre istedet for at sove til middag. 

En medicinsprøjte - for den er jo bare hilarious. 

Sutter, masser af sutter - jeg hader seriøst når folk tager den fra mig. 

Sprødtstegt bacon - min livret. 

Musen til mors computer - den virker også som telefon, vidste i det? 

Alle bøgerne på de nederste hylder - jeg elsker at sortere bøgerne for mor og far. De gør det alfabetisk, men det synes jeg er helt vildt uinspirerende, så jeg viser dem ofte hvordan jeg synes det bør gøres. I en stor bunke på gulvet. 

Mors nøglebundt  - verdens fineste halskæde. 

Fars harddisk - jeg har allerede smadret en, men synes det kunne være sjovt at prøve igen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar