mandag den 16. december 2013

Collagedimserier

Så er vi på den igen. Årets næstsidste projekt var collage baseret på sangtekst eller digt. Ordene skulle være en del af billedet, men ellers var der frit slag. Jeg elsker jo det med ord og bogstaver og når de så kombineres med billeder og foto, så er jeg en happy camper.
Right next to the right one - Ida

København - Laura 

Bare en pige - Patricia

Imagine -  Cecilie

Blackbird - Julie

Cancer - Liv

Sunflower - Cathrine 

Se min kjole - Kirstine

Blue - Katrine 

Whore! - Lea 

Set fire to the rain - Lise 

Det er i øvrigt en af de billedkunstkoncepter jeg helt selv har udtænkt. Mange af de andre ting jeg laver er videreudvikling/tilpasning af ting vi lavede på seminariet. 
Jeg synes selv det er er fint lille koncept som de fleste billedkunstelever tager vel imod. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar