tirsdag den 3. april 2012

Lidt for kæk med den der aprilsnar

37+1


hvor dum har man lov at være i sit eget køkken? Satte fandme hele højre hånd på brandvarm kogeplade. Halløjsa 4-5 vabler og MEGET rød håndflade.
 ·  · 




...og jeg har infamt ondt i røven. Min iskiasnerve sidder i klemme mellem noget (gætter på det er livmoderen og noget andet) så min venstre balde gøre herrenas. Fandme ikke særlig glamourøst det der barsel.
 ·  · 




28 March
Er lige ved og næsten blevet bilejer. En Opel Vectra med et motherfucker af et baggagerum. Hvor voksen har man lov at være?
 ·  · 




Bindernæs efterskole here we come!

Mit dramahold er bare de sødeste! Kæmpe overraskelse med babytøj, chokolade, kaffe og bamser efter forestillingen i dag.

Saturday near Slagelse
Nikolaj grinede længe over en joke om vajazzling i Topgear. Jeg spurgte om han vidste hvad det betød. Han troede det var en slags pailletvest. Men så måtte jeg jo fortælle ham at det er det ikke helt. Det gjorde ikke joken mindre sjov at opdage hvad vajazzling faktisk er.
 ·  · 



Saturday near Slagelse
Nogen der gider spille Rumble? En slags mellemting mellem Wordfeud og Ordspil. Jeg hedder frujuhl. Det er sjovt. Add me!

Sunday near Slagelse
vi er for 3 ½ time blevet forældre til den smukkeste datter.
 ·  · 



Sunday near Slagelse
Hmm bliver vist lige nødt til at komme med et dementi. Det der med at vi var blevet forældre var en aprilsnar. Der går nok lige en måneds tid endnu. Synes bare den lå lige til højrebenet, men en aprilsnar skal åbenbart være mindre troværdig. Jeg var ude i nogle overvejelser a la "vi nåede ikke til sygehuset så fødte på landevejen...-agtigt" Måske det havde været bedre?
 ·  · 




Glædelig 2. april. Vil godt lige slå fast at jeg altså ikke har født endnu. Det var en lidt for troværdig aprilsnar i går.
 ·  · 


Troede måske ikke smerten fra min iskiasnerve ville forsvinde fra det ene øjeblik til det andet, men regnede på den anden side heller ikke med at det ville blive 50% værre. Tak for lort fysioterapeut!
 ·  · 
  • Kathrine Schmidt likes this.
    • Clizia Mose Lund osteopat kan anbefales.. hjalp mig gevaldigt under graviditet med christian!
      20 hours ago · 
    • Lise Juhl Jepsen Hmm det er værd at forsøge. Vil snart gøre hvad som helst for at kunne gå i normalt tempo.
      19 hours ago · 
    • Clizia Mose Lund jeg var ude hos en på østerbro(det er selvfølgelig langt væk) men jeg kunne dårligt drive mig derud, og jeg kunne selv gå hjem igen.
      19 hours ago · 
    • Rikke Dahl Hede Kæresten må give dig en masse massage.... Det hjælper (måske...)
      19 hours ago · 
    • Lise Juhl Jepsen kan man få tilskud til det fra sygesikringen/Danmark? Der er en her i Slagelse der kalder sig fysioterapeut/osteopat. Måske er det en mulighed?
      19 hours ago · 
    • Lise Juhl Jepsen Tak Rikke. Jeg siger det til ham. Og bilder ham ind at det var lægen der sagde han skulle.
      19 hours ago ·  ·  2
    • Clizia Mose Lund jeg ved ikke om der er tilskud. men osteopaten går imd og piller ved bindevævet, og det hjalp virkeligt mig.. og det var sidste udvej - efter massage, fysioterapi, træning, vandgymnastik, og akupunktur...for jeg synes faktisk det lød som hokus pokus og troede ik en dyt på det.. ;-) men det virkede
      19 hours ago · 
    • Jane Hansen Rigtigt god bedring
      15 hours ago · 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar