mandag den 19. marts 2012

Træt og sløv

35+0


Så blev det mandag igen. Det har været en travl uge, med en masse drama. Altså ting med dramaholdet. To lange prøvedage på Søndermarksskolen og On Stage festival i Gribskov. Og et par køretimer. 


Det var en rigtig hyggelig festival i år. Eleverne viste sig fra deres bedste side og var søde, skønne og charmerende. For 2 af dem blev lørdagens fest dog for meget og de dejsede om .- først den ene, så den anden og så den ene igen. Stort drama. Der blev ringet 112 og de blev passet og plejet. Flere af de andre elever blev meget påvirkede af at se deres venner i så sølle en tilstand at de blev kede af det og chokerede. Så de skulle også trøstes og snakkes med. Men det var heldigvis ikke noget farligt og alle har det godt nu. Og om ikke andet så har oplevelsen rystet dem rigtig godt sammen. Begge piger blev indlagt men udskrevet ret hurtigt. De kom hjem til deres forældre og har det begge efter omstændighederne godt.


Jeg fik til gengæld ikke sovet særlig meget den nat. Tankerne rumlede rundt om mine to kære piger, luftmadrassen lækkede luft og babyen dansede cancan på min blære. Så det var ikke meget søvn jeg fik. Og så fik jeg vist raget noget virus til mig. Er ihvertfald snottet og splattet lige nu. 


Imorgen og onsdag er der forestillinger, så det glæder jeg mig meget til. 


Og en efterskolelærer der var på festivalen med nogle elever blev så imponeret over vores forestilling at han har spurgt om vi kan komme og spille den på hans efterskole. Ved ikke lige om det logistisk kan lade sig gøre, men er superglad for skulderklappet.

Sidste uge i Updates:

Et tifoldigt leve for Mødrehjælpens butik Børnestafetten her i Slagelse. De har alt hvad man skal bruge, det koster nærmest ingenting og personalet er de sødeste ældre damer. Kan mærke jeg bliver stamkunde dernede. 


Læser essays om bagværk - skrevet af mit dygtige danskhold. Tjek dem ud på www.derhvorkragernevender.blogspot.com 


I love Draw Something
 


Iiih altså, har fået kvalme af den åndssvage penicillin. 


First place baby! Ordspil er virkelig vanedannende. 
 


Hygge ved den åbne scene på on stage  
 


Kors hvor er jeg dog træt og som bonus også snottet. Sådan en weekend i Helsinge med 22 hyperaktive og herresøde dramaelever trækker åbenbart tænder ud. Håber ikke jeg falder i søvn/nyser i et farligt øjeblik til min køretime i dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar