fredag den 2. september 2011

kvaler og kvalmer

7+3


Føj hvor har jeg kvalme. Hele tiden. Men hvis det så bare kunne forhindre mig i at spise så meget som jeg plejer, så jeg kunne blive sådan en fiks og lækker gravid... Men nej, kan stadig spise, har bare kvalme og bliver ekstremt køresyg. Og skal tisse HELE TIDEN


Ja der er meget galt. Men for helvede der er altså lige før det overskygger glæden ved at være gravid at jeg skal have det så dårligt. Og jeg kan ikke engang snakke med nogen om det, for det er jo en hemmelighed noget tid endnu.


På tirsdag skal jeg til lægen til første undersøgelse/bekræftelse. Og efter der har vi aftalt at så må vi godt sige det til de nærmeste. Det bliver for fedt! Og først når jeg er over 12.uge, dvs i uge 41, kan jeg fortælle det på arbejdet, Facebook etc. Så nu skal jeg bare vente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar