mandag den 22. august 2011

OMG you guys I'm like sooooo pregnant right now...

5+6


Jeg har selvfølgelig været inde og junke graviditetsviden i helt kvalmende mængder, og en af de ting man kan læse om er graviditetstegn. Altså udover en positiv tisstrimmel. Og jeg sværger, jeg har dem alle sammen. Nu skal jeg ikke kunne sige om noget af det er indbildt fordi jeg er så glad og lettet over at det endelig lykkedes.


1. MORGENKVALME: ja tak, men det altså ikke kun om morgenen skulle jeg hilse og sige.


2. ØMME BOOBS: ja det tør da siges


3. TRÆT: også i den grad. Kan sove flere timer til middag, og jeg er fysisk udmattet kl. 15.


4. SULTEN: ja, også det


5. TISSER HELE TIDEN: og jeg tisser altså tit i forvejen men det er helt sbsurd nu.


6. FORHØJET KROPSTEMPERATUR: den er ikke ofte nævnt men skulle være god nok. Ligesom under ægløsning så er man en halv grad varmere. Jeg har det herrevarmt hele tiden, og sveder nogen gange helt ukontrolleret. Meget lidt charmerende. Og ret omsiggribende at skulle medbringe 2-4 skiftebluser. Som så helst skal være så ens-udseende at dine kolleger ikke opdager at du skifter tøj hele tiden.


7. ØGET FØLSOMHED I FORHOLD TIL LUGTE: jeg synes pludselig kemikalier som fx neglelakfjerner lugter meget værre og kraftigere end den plejer.


Det er vist det. Har ikke oplevet noget klammoella endnu - altså udover det med sveden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar